poniedziałek, 12 maja 2008

Zobaczyłam to co chciałam. Wasze miny w najwyższym wyrazie skupienia.
To było dość ciekawe zjawisko :) Przez chwilę bałam się, że Was przestraszyłyśmy, ale to chyba było coś innego niż strach - a przynajmniej mam taką nadzieję :) Cieszy mnie, to, że wiele z Was powiedziało na koniec coś więcej niż "Zbiórka była fajna". Wiele z Was mnie niesamowicie pozytywnie zaskoczyło, między innymi Martynka i Marta :) Dziękuję Wam za to :) Dziękuję Wszystkim które na nią przyszły. Myślę, że to była ważna zbiórka.

Nie mam niestety zdjęć z tej zbiórki, więc cała reszta świata nie zobaczy Waszych min w najwyższym wyrazie skupienia, ale na tym zdjęciu też byłyście bardzo skupione - i takie mroczne ;-) CMOK

2 komentarze:

ann r pisze...

Oj tak zbiorka była pelna skupienia. Naprade mi sie pdobało, można bylo wyciagnąc duzo wniosków z niej. A zdjecie cudne :) :*

Anonimowy pisze...

No nie nie masz zdjęcia moich pięknych skrzydeł? Policzę się z tobą i wyściskam cię tak, że nie będziesz mogła złapać tchu......;D
Zbiórka była naprawdę świetna i nie wiem co bym bez was zrobiła... Wielkie CMOK razy nieskończoność dla całej mojej ukochanej drużynki....... a i Emilka i Ania to dopiero są zabawne... Ania i jej piękne włosy..xD Karolinka