niedziela, 9 listopada 2008

"Wierzę że im bardziej się kocha, tym więcej się czyni, gdyż miłości która nie jest niczym więcej niż tylko uczuciem nie mógłbym nawet nazwać miłością."
Vincent van Gogh

Wierzę, że im bardziej się kocha tym bardziej się działa, tym bardziej stara się niektóre sprawy popchnąć z miejsca. Jednak czasami, aby pójść na przód trzeba się najpierw cofnąć.

Te słowa napisałam w rozkazie. Nie bez przyczyny. Przemyślcie je sobie. To, że niektóre z Was teraz zrobiły krok w tył nie oznacza że w niedalekiej przyszłości nie będą mogły posunąć się naprzód. To tyczy się wszystkich. Każda może pójść do przodu. To zależy tylko indywidualnie od Was.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

'być wytrwałym, silnym być...'
zawsze razem, nie ?
Aniu, jestem z Tobą i wiem, że nic nie robisz bez przyczyny... :*

Anonimowy pisze...

dokładnie.


a.r.

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z wami..... Każdy musi się rozwijać.... I nikt nie może go powstrzymywać tylko wspierać ja życzę powodzenia każdemu kto na to się zdecyduje......i na pewno nie opuszczę kogoś takiego kto postanowi się dalej rozwijać..... xD
Kocham WAS.... Karolinka

Anonimowy pisze...

Ja też wszystkich wspieram i jestem za ... ale....bardzo przykro mi jest , jak nie widzę plecionego , BRAZOWEGO sznura na mojej kasi i także będzie smutno kiedy będziemy opowiadać sobie z Gabrysią o zbiórkach zastępów i wtedy nie będzie już słychać , że "Kasia zrobiła fajną zbiórkę"...

Mam nadzieję ,że wszystko będzie dobrze i ,że każda , która wylała łzy na poprzedniej zbiórce zrobiła to niepotrzebnie...
Życzę nam wszystkim aby wszystko było dobrze i aby nowe zastępowe sprawiły się jak najlepiej na swoim stanowisku....
Także Kasi życzę wspaniałej drużyny....


KochaM WSZYSTKIE....

NiCoL :[/]