czwartek, 1 stycznia 2009


Postanowienia Noworoczne:

1. Liczniejsza Nasza obecność na różnego rodzaju przedsięwzięciach :)
2. Minimum 10 wspólnych wyjazdów :)
3. Na każdej zbiórce będzie aparat fotograficzny!
4. Cudowne zastępy które się stworzą będą nieprzyzwoicie liczne!
5. Żeby moje informowanie Was nabrało większego sensu-żebyście zaczęły to czytać :)

na moment 16:23 tyle ode mnie :)
Dopiszcie swoje oczekiwania - a ja kiedy się już tak na 100% obudzę i przypomnę sobie dokładnie wszystkie które ostatnio sobie obmyśliłam to również je tutaj napiszę :)

Mam nadzieję że Sylwester miałyście udany!
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

No mam nadzieję że te wszystkie postanowienia się spełnią..... Wiem, że miałaś udany sylwester...zawsze mam cię na oku...:)
No a co do moich postanowień to nie zdradzę wam ich..no może...hi, hi....xD

Kocham was bardzo mocno i mam nadzieję że ten rok 2009 okaże się o wiele lepszy niż poprzedni.....

Ja miałam fajnego sylwestra, ponieważ spędziłam go z moją ukochaną...czyli Sarcią oczywiście...:)

Karolinka..... buziam...:*