niedziela, 5 kwietnia 2009

wyobraźnia ma


Szczep AshMuNefTa łączy pokolenia! Takie oto mi się nasuwa do głowy zdanie po całym dniu myślenia o szczepie, o was, o drużynach ze szczepu, o tym że jest coraz cieplej, o tym że obóz coraz bliżej.

Dobra, dobra. Mam jeszcze inne przemyślenia dnia dzisiejszego: mianowicie stwierdzam iż człowiek bez wyobraźni byłby nikim. Ja wyobraźnię mam i czuję się jak najbardziej, pełnoprawnym Kimś. Tym bardziej kiedy wyobrażę sobie Was na turnieju piłki nożnej (o którym można przeczytać na forum szczepu - http://www.probnyszczep.fora.pl/imprezy,2/turniej-halowej-pilki-noznej,122.html ) paszcza mi się uśmiecha :) Już widzę jak reszta drużyny będzie machała pomponami z krzyczała "DAWAJCIE! DAWAJCIE!", rozmarzyłam się leciutko :) ale tylko leciutko. Takie krzyczenie do Was będzie piękną sprawą :)

PS.Cichaczem ukradłam to zdjęcie Krakatau :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

No i założymy takie krótkie spódniczuszki zrobimy pomponiki... I już....:D
Nie no będzie fajnie!!!.....:))))
Nasze kobietki najlepsze!!!...xDDD
K.K.