sobota, 23 maja 2009

piknik



Bycie z Wami daje mi niesamowite możliwości.
Bycie Harcerką daje mi niesamowite możliwości.

Gdybym nie była harcerką w naszej drużynie, zapewne dzisiaj nie szalałbym pod sceną, nie jadłabym ciasta kupionego z 2zł, nie patrzyłabym na latających chłopców, strażaków w swoich męskich mundurach, nie tańczyłabym, nie zrzucałabym sobie okularów z twarzy. Zapewne nie byłabym tak szczęśliwa.

Mam nadzieję że czujecie to samo co ja :)
Bawiłam się. Pobratałam się z Zawiszakami i Krakatau :)
Pokłóciłam się z Sapcią i Holosem o wieszanie drzewa :)
Porobiłam głupawe miny do aparatu :)

Mimo nagłych zmian pogody na dworze - mi w środku, tam przy sercu jest ciągle ciepło :)

W:Zawiąż to w 3 sekundy
J:Nie
H:No właśnie - Nie. Ona przecież nie ratuje tego drzewa
J:No właśnie!

Zdjęcia z pikniku: http://picasaweb.google.com/KrzysiekMach/PiknikW173SP02#

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

tak.

Anonimowy pisze...

Twój blog jest bardzo dobrze byłoby umieścić na stronie tłumacza dla osób spoza.
Jestem hiszpański tłumaczenia alicante.perdona google jest cześć dla wszystkich
Mój blog jest http://www.voltorsalicante.blogspot.com/
nazywam się Matias

Anonimowy pisze...

No jasne że czujemy to samo co ty!!!!...:))))
Kocham was wszystkie!!!...:***
Karolcia

Anonimowy pisze...

Ania rozwala miną!
Ania