niedziela, 7 czerwca 2009




-Gdzie jesteście?
-Przy fontannie
-A gdzie jest fontanna?
-Przy placu zabaw
-A gdzie jest plac zabaw?
- -.-'

Harcerz zawsze się orientuje w terenie i wie gdzie jest :)

Magda czerpie energię z drzew. Pamiętacie na obozie jak się do drzew tuliłyście?
Mam nadzieję że tak! :) Powiem Wam że strasznie się bałam że las się wtedy spali z racji porozkładanych tu i ówdzie podgrzewaczy :)

Co obozu coraz bliżej! Jak przygotowania?
------------------------------------------
Mówiłam Wam, że Was lubię?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tulenie do drzew pamiętam najbardziej... pamiętam jak z Nicol koło siebie tuliłyśmy je z całych sił, a potem poszłyśmy z Anią nad piękny most.... To był pamiętny dzień....:)
:***
Kocham was!!!......
Karolcia

Anonimowy pisze...

nom przy okazji je trochę podlałyśmy ;-D no ale chciałam ogłosić wszem i obec , że ja i moja siostra jedziemy na 100% ...
będzie sssssuuuuuuper na obozie....
czekam z niecierpliwością.....

Nicol ;-*