niedziela, 7 lutego 2010


Po pierwsze!
11 lutego odbędzie się Bal Karnawałowy w 173SP.
Pani Dyrektor poprosiła nas o pomoc w organizacji,
a więc widzimy się W TEN CZWARTEK. Konkretną godzinę i czy w mundurach, powiem niebawem.
W każdym razie, bal będzie odbywał się w godzinach szkolnych,
usprawiedliwienia z tego dnia bez problemu dostaniecie.
Jak najszybciej, chciałabym wiedzieć kto będzie.
Naprawdę liczę na Was, bo sama sobie rady nie dam.


Po drugie!
Czas na siedemdziesiątkowy karnawał! Czas na tańce, a już w szczególności czas na przebierańce!
Liczę na Waszą kreatywność i wyobraźnię, ponieważ najlepiej przebrana osoba,
wybrana przez nasze tegoroczne tajemnicze jury, zdobędzie ekstra nagrodę.
Sobota, 10:30, w szkole. (pamiętajcie o butach na zmiane)
Sialalalala, zabawa trwa!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

W sobotę będę na miliard procent, lecz na balu chyba niestety nie, gdyż mam próbne egzaminy w szkole..:((
:***
Karolcia

Anonimowy pisze...

w czwartek mam próbne egzaminy i
nie będę mogła być a w sobotę będę :)
Andzia

angel pisze...

w czwartek mnie nie będzie, gdyż mam szkołę, a moja mama nie życzy sobie, żebym opuszczała zajęcia .

co do soboty, jeśli wymyślę kostium, to przybędę ;)

angel pisze...

kobiety !
jak wiadomo, dzisiaj mamy dzień myśli braterskiej, dlatego chcę Wam złożyć życzenia ;)
powodzenia na harcerskiej ścieżce i samych godnych towarzyszy :)
pozdrawiam Was szalenie gorąco ;*