czwartek, 29 stycznia 2009

ponad przeciętną


Znam Was dobrze.

Nie, może nie wiem jaki jest Wasz ulubiony kolor czy ulubiona piosenka. Ale znam Was.
I wiem że mogę liczyć na Was-że będziecie mnie trzymać na lodowisku i nie pozwolicie mi upaść, że prędzej czy później zrobicie to o co Was proszę, że postaracie się zrobić wszystko żeby pomóc mi przezwyciężyć moje łyżwiarskie lęki, że podzielicie się jedzeniem i piciem, i napoicie się nawzajem, wyczyścicie się, umyjecie. Wiem też że czasami sobie dogryzacie za plecami i buntujecie się przeciwko sobie nawzajem. Ale potraficie stanąć w Realu zbierając na obóz dla innych ludzi. To jest coś.

No. Jestem dumna z Was. Z tego że mimo wszystko macie siebie zawsze i wszędzie. I jestem dumna z kończącego się remontu tawerny :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Mi jest trochę smutno, bo nie będziemy się widywały codziennie tak jak teraz...:(
Kocham!!!....
Karolinka..:***